Po - Pá 11:00 - 18:00 (Pá 17:30)

Skladem Skladem skladem posledni kusy Poslední kusy skladem neni Není skladem

xg10all_new_main

Nitro scooters XG10 ALLROAD

Poslední kusyPoslední kusy
18 490 Kč 19 490 Kč
Ušetříte: 1 000 Kč
Cena bez DPH:
15 281 Kč
Essox kalkulačka:
Kalkulačka splátek

  • 2-taktní motor 49 ccm
  • 2-rychlostní řemenová převodovka
  • max. 60 km/h
  • 11,5" pneu s duší
  • Doprava zdarma

Doplňky

  • Popis
  • Technické údaje
  • Obrázky

Náš názor na tento model:

  • ta pravá zábava díky 2-rychlostní převodovce
  • vhodné pro zkušené znalce obdobných vozítek
  • není vhodné pro ty, kdo hledají koloběžku bez nutnosti seřízování převodovky a jejích komponent
  • oblíbené Kenda pneumatiky mohou i na nezpevněné cesty
  • možnost složení a převozu v kufru auta
  • doporučujeme zakoupení sedla - zvýšení stability a bezpečnosti při jízdě
  • doplňky jako zrcátka, př.blatník, košík atd. lze přikoupit

Více o modelu Nitro scooters XG10 ALLROAD

Nitro scooters XG10 allroad se vyznačuje jedinečnou 2-rychlostní převodovkou s manuálním řazením. Verze ALLROAD obouvá nízkoprofilové terénní pneumatiky CST o průměru 11,5" (29 cm). Profil pneumatiky je navržený pro možnost jízdy i mimo silnice.

Tento model je vybaven "aktivací" pomocí klíče. Až po otočení klíčku můžete koloběžku nastartovat (ručně za táhlo). Pro vypnutí motoru pak otočíte klíčkem do polohy 0 - vypnuto.

Jedná se o modelový rok 2018 s dvojitým předním odpružením!

Upozorňujeme, že 2-rychlostní modely vyžadují při častějším užívání seřízení převodovky. Pokud chcete eliminovat servisní úkony týkající se převodovky, zvolte spíše 1 rychlostní model.
 

Převodovka

Tato motorová koloběžka patří již k nové generaci, která využívá patentovanou řemenovou převodovku s dvěmi rychlostmi - řazení manuálně přepínačem na řídítkách jako u horského kola.

Výhodou řemenové převodovky je minimální opotřebení a minimální nutnost údržby oproti starším "olejovým" typům převodovek, které se na trhu začaly zase objevovat na levných motokoloběžkách.

Přenos síly na zadní kolo zajišťuje masivní řetěz, který je možné bez obtíží napnout během několika vteřin. Koloběžka používá unikátní převod, který zajišťuje ideální využití výkonu motoru.

Řadí se manuálně - na levé straně řídítka je umístěna páčka pro ovládání zařazené rychlostí. Použití je stejné jako u horského kola při přehazování předního tácu. První rychlost slouží k rozjezdu po kterém je nutné přeřadit na druhý stupeň. K jízdě využíváme především druhý rychlostní stupeň. Při jízdě do prudších kopců můžeme přeřadit na jedničku, která zvládne víceméně kterýkoliv kopec. Díky rozdělení výkonu motoru do dvou rychlostí lze s touto koloběžkou dosáhnout vyšších maximálních rychlostí než-li u jednorychlostních typů.

Pro zvýšení maximální rychlosti a prodloužení chodu 1.rychlosti lze nainstalovat větší 14-ti zubovou přední rozetku. Z výroby je instalovaná 11-ti zubová.

Motor

Použitý motor je ověřenou stálicí naší nabídky. Jde o silný 2-takt chlazený vzduchem o obsahu 49 ccm. Díky použití sportovního karburátoru s externím vzduchovým filtrem mají všechny koloběžky nečekaně vysoký výkon.

Pro usnadnění startování je na karburátoru gumová pumpička a sytič. Startování je pak otázkou několika málo vteřin. Nádrž má objem cca. 1,1 l. a lze na ní ujet okolo 25 - 35 km. Zde záleží na váze člověka, stylu jízdy a terénu. Motor vyžaduje benzín Natural 95 a syntetický (polosyntetický) olej pro 2taktní motory. Mísení je v poměru 1:30 a je nutné tento poměr důsledně dodržovat (vše důkladně popsáno v manuálu, který ke koloběžce obdržíte

Odpružení

Tento model je vybaven nejnovější generací předního odpružení vyvinutou naší společností ke zvýšení stabillity a především bezpečnosti koloběžky.

Pouze značka Nitro scooters jako první na světě nabízí dvojité přední odpružení - zajišťují 2 nezávislé pružiny přední nápravy. Výsledkem je dokonalejší odpružení se zvýšenou bezpečností.

2 pružiny doplňují masivní bočnice v kombinaci s námi vyvinutým systémem vahadlového pružení pomocí ložisek. Starý systém (uložení napevno), který se stále u neznačkových koloběžek objevuje, byl velmi problematický. Tento nový systém (založený na principu uložení v ložiscích) nevyžaduje žádné dotahování jistících šroubů, výsledkem je sametově lehký chod pružení!

Tuhost předních pružin lze nastavit dle potřeb uživatele (od měkkého chodu po tužší).

 

Brzdy & řídítka

Široká racingová řídítka jsou základním předpokladem pro snadné ovládání koloběžky ve vyšších rychlostech. Řídítka lze v případě potřeby snížit o pár centimetrů. Pro zvýšení bezpečí je na řídítkách BMX obal s měkčeným podkladem.

Pravou rukou pak ovládáme páčku plynu a přední brzdu (jako u motorek...), levou rukou pak ovládáme zadní brzdu. Brzdové páčky mají z výroby integrované otvory (závity) pro možnost použití originálních zpětných zrcátek Nitro scooters, které značně přispívají k bezpečné jízdě v provozu. Komu nevyhovuje tento systém převzatý z motocyklů, tak není obtížné vyměnit lanka a  bovdeny tak, aby se i zde brzdilo jako na kole (tj.pravá ruka ovládá zadní brzdu...).

Brzdový systém prošel velkou inovací - jsou použity tahu odolné sportovní páčky a nové brzdové kotouče (laserem vyříznuté). Zároveň došlo k výměně brzdových třmenů za nový cyklo typ "J.A.K.".  Mají jednoduchý systém seřízení a jsou mnohem stabilnější nežli starší brzdiče. Koloběžka dokáže díky inovacím zabrzdit opravdu na pár metrech. Pro zvýšení brzdného účinku jsou nově použity destičky se sportovní směsí. Výhodou je mnohem delší životnost nežli u předchozí směsi, nevýhodou je občasné pískání od brzd.

Ostatní

Tento model má obuté značkové 11,5" pneumatiky CST s drapáky (nazýváme ALLROAD). Pneu je určena na jízdy po asfaltu tak i mimo zpěvněné cesty.

Doporučujeme zvážit přikoupení originálních doplňků - příslušenství. Např. jízda s odnímatelným sedlem zvyšuje komfort a pocit bezpečí při manévrování. Je výškově nastavitelné a je použitelné i pro vyšší osoby. Doporučujeme i kryt převodovky, který eliminuje možnost přeseknutí řemenu od odskočeného kamínku z vozovky.

Pro uskladnění či převoz lze koloběžku jednoduše a rychle složit pouhým stlačením páky.

Všechny koloběžky jsou před prodejem odborně seřízeny, jsou provedeny tyto úkony:

  • první start motoru a seřízení spalování (karburátoru)
  • kontrola / dotažení řemenů převodovky
  • napnutí / promazání řetězu
  • seřízení brzd
  • seřízení předního odpružení a jeho součástí
  • kontrola / dofuk pneu na předepsané hodnoty
  • kontrolní jízda 
  • celková kontrola funkčnosti všech součástí

 

Technické inovace modelu XG10 ALLROAD:

  • zesílená konstrukce - přední vidlice, bočnice předního odpružení
  • dvojité přední odpružení s nastavením tuhosti
  • inovovaný skládací systém
  • inovované vzduchové filtry
  • nový typ táhla startéru (odolnější nežli starší typ)
  • inovovaná řemenová převodovka
  • brzdové kotouče se samochladícím efektem
  • sportovní brzdové páčky s integrovanými závity pro možnost instalace zpětných zrcátek

Provoz na komunikacích

Koloběžka s pomocným motorem (tj.koloběžka, která je dodatečně osazena motorem a je možné jí provozovat i bez použití motoru odstrkováním) může být použita na komunikacích pokud vyhovuje vyhlášce MDČR č. 341/2014 Sb, příloha 12 (zařazeno do skupiny jízdní kola, tzn. provoz bez ŘP, bez povinného ručení a RZ). Aby směla koloběžka s pomocným motorem na komunikace, nesmí být její výkon vyšší jak 1kW a její max. rychlost nesmí přesáhnout 25 km/h.

Pokud máte zájem o koupi motokoloběžky, která plně vyhovuje dané vyhlášce, nabízíme odbornou úpravu Street legal. Ta spočívá v nastavení koloběžky na vyhláškou předepsané parametry.

 

Výňatek z nového zákona č.341/2014Sb.,

Příloha č. 12 k vyhlášce č. 341/2014 Sb., Odstavec C, body 8 a 9:

C) Technické požadavky na výbavu jízdních kol, potahových vozidel a ručních vozíků:

8. Jízdní kolo může být vybaveno dodatečně pomocným motorkem, jestliže

a) bude nadále zachován původní charakter jízdního kola podle bodu 1 a 2,

b) pomocný motorek bude přiměřeně plnit podmínky ustanovení § 19 zákona,

c) jeho výkon nepřesáhne 1 kW,

d) v případě použití spalovacího motoru, nebude mít takový motor objem válce nebo válců větší než 50 cm3,

e) maximální konstrukční rychlost nebude vyšší než 25 km.h-1 a

f) montáž pohonného systému - motor, nádrž paliva nebo akumulátor na jízdní kolo, si nevyžádá zásah na jeho nosných částech.

Pokud vozidlo splňuje všechny výše uvedené požadavky, považuje se pro potřeby této vyhlášky nadále za jízdní kolo.

9. Pro účely této vyhlášky se jízdním kolem rozumí i tříkolky a vícekolky, stejně jako vícesedadlová jízdní kola - tandemy a jim podobná vozidla poháněná lidskou silou a určená i k provozu na pozemních komunikacích, jako například koloběžky.

Max. nosnost 120 kg
Doporučené max.zatížení do 105 kg
Max. rychlost cca. 60 km/h
Max. rychlost úprava "Street Legal" 25 km/h
Počet rychlostí 2
Motor vzduchem chlazený dvoudobý jednoválec 
Zdvihový objem 49 ccm 
Výkon motoru 1,9 kW
Výkon motoru úprava "Street Legal" 1,0 kW
Karburátor sportovní s membránovým čerpadlem 
Vzduchový filtr sportovní - otevřený 
Palivo Natural 95 + syntetický 2T olej  (poměr 30:1)
Objem nádrže 1 litr
Dojezd 25-35 km 
Startování ruční 
Spojka automatická - odstředivá 
Přední odpružení dvojité
Brzdy kotoučové (přední i zadní) 
Pneumatiky 11,5'' terénní CST
Přenos síly řemenová převodovka + řetěz 
Skládací systém ano - patent ''P-DESIGN USA'' 
Řídítka široká, nastavitelná (typ BMX) 
Barva černá, stříbrný stoupák 
Odnímatelné sedlo ano (za příplatek 490 Kč) 
Hmotnost (bez náplní) 26 kg 
Rozměry (D x Š x V) 125 x 38 x 115 (52) cm 
Rozměry krabice (D x Š x V) 119 x 44 x 50 cm
Záruka - spotřebitel 24 měsíců 
Záruka - firma/podnikatel 12 měsíců 
01_187826498003_70312378202_137767157209_178822089312_192267440404_153085918105_453713506_32362779707_105901924210_78423561511_143190600608_203822707vip4_367082098vip2_222756207vip1_1998320286vip3_1397852289

Podobné produkty

FaLang translation system by Faboba