Skladem Skladem skladem posledni kusy Poslední kusy skladem neni Není skladem

xg10allmaxi_main_1635496514

Nitro scooters XG09 ALLROAD MAXI

Poslední kusyPoslední kusy
18 190 Kč
Cena bez DPH:
15 033 Kč
Essox kalkulačka:
Kalkulačka splátek

Typ motoru 2-taktní, 71,5 ccm
Max.rychlost 52 km/h
Nosnost do 120 kg
Počet rychlostí 1
Pneu 11,5"
Odpružení dvojité, přední
Suchá hmotnost 27 kg
Doprava zdarma

 

Doplňky

  • Popis
  • Technické údaje
  • Obrázky

Náš názor na tento model:

  • nejsilnější 1-rychlostní model na trhu
  • jednoduché ovládání a obsluha
  • oblíbené 11,5" allroad pneumatiky mohou i na nezpevněné cesty
  • možnost složení a převozu v kufru auta
  • doporučujeme zakoupení sedla - zvýšení stability a bezpečnosti při jízdě
  • doplňky jako zrcátka, př.blatník, košík atd. lze přikoupit

Více o modelu Nitro scooters XG09 ALLROAD MAXI (LIMITED EDITION)

Tento unikátní model je osazen nejsilnějším motorem na trhu o obsahu 71,5 ccm!

Tento model je vybaven "aktivací" pomocí klíče. Až po otočení klíčku můžete koloběžku nastartovat (ručně za táhlo). Pro vypnutí motoru pak otočíte klíčkem do polohy 0 - vypnuto.

Jedná se o modelový rok 2018 s dvojitým předním odpružením!

Převodovka

Tato motorová koloběžka patří již k nové generaci, která využívá patentovanou řemenovou převodovku a další prvky dle patentu firmy P DESIGN.

Výhodou řemenové převodovky je minimální opotřebení a minimální nutnost údržby oproti starším "olejovým" typům převodovek, které se na trhu začali znovu objevovat na levných motokoloběžkách.

Přenos síly na zadní kolo zajišťuje masivní řetěz, který je možné bez obtíží napnout během několika vteřin. Koloběžka používá námi vyvinutý převod, který zajišťuje ideální využití výkonu motoru. Pro uživatele na hranici max.nosnosti či pro uživatele, kteří jezdí hodně do kopců je možnost dokoupit menší přední rozetku (namísto 14-ti zubové se instaluje 11-ti zubová, nutno zakoupit i kratší řetěz). Touto přestavbou dojde ke zvýšení síly motoru, ale zároveň ke snížení max. rychlosti

Motor

Motor byl objednán speciálně pro naší značku. Jedná se o výkonný 2-taktní motor o obsahu 71,5 ccm chlazený vzduchem. Tento model má karburátor s krytým vzduchovým filtrem, díky němuž se snížila hlučnost motoru.

Pro usnadnění startování je na karburátoru gumová pumpička a páčka sytiče. Startování je pak otázkou několika málo vteřin. Nádrž má objem cca. 1,1 l. a lze na ní ujet okolo 20 - 30 km. Zde záleží na váze člověka, stylu jízdy a terénu. Motor vyžaduje benzín Natural 95 a syntetický (polosyntetický) olej pro 2taktní motory.

Mísení je v poměru 1:30 a je nutné tento poměr důsledně dodržovat (vše důkladně popsáno v manuálu, který ke koloběžce obdržíte)

Odpružení

Tento model je vybaven nejnovější generací předního odpružení vyvinutou naší společností ke zvýšení stabillity a především bezpečnosti koloběžky.

Pouze značka Nitro scooters jako první na světě nabízí dvojité přední odpružení - zajišťují 2 nezávislé pružiny přední nápravy. Výsledkem je dokonalejší odpružení se zvýšenou bezpečností.

2 pružiny doplňují masivní bočnice v kombinaci s námi vyvinutým systémem vahadlového pružení pomocí ložisek. Starý systém (uložení napevno), který se stále u neznačkových koloběžek objevuje, byl velmi problematický. Tento nový systém (založený na principu uložení v ložiscích) nevyžaduje žádné dotahování jistících šroubů, výsledkem je sametově lehký chod pružení!

Tuhost předních pružin lze nastavit dle potřeb uživatele (od měkkého chodu po tužší).

Brzdy & řídítka

Široká racingová řídítka jsou základním předpokladem pro snadné ovládání koloběžky ve vyšších rychlostech. Řídítka lze v případě potřeby snížit o pár centimetrů. Pro zvýšení bezpečí je na řídítkách BMX obal s měkčeným podkladem.

Pravou rukou pak ovládáme páčku plynu a přední brzdu (jako u motorek...), levou rukou pak ovládáme zadní brzdu. Brzdové páčky mají z výroby integrované otvory (závity) pro možnost použití originálních zpětných zrcátek Nitro scooters, které značně přispívají k bezpečné jízdě v provozu. Komu nevyhovuje tento systém převzatý z motocyklů, tak není obtížné vyměnit lanka a  bovdeny tak, aby se i zde brzdilo jako na kole (tj.pravá ruka ovládá zadní brzdu...).

Brzdový systém prošel velkou inovací - jsou použity tahu odolné sportovní páčky a nové brzdové kotouče (laserem vyříznuté). Zároveň došlo k výměně brzdových třmenů za nový cyklo typ "J.A.K.".  Mají jednoduchý systém seřízení a jsou mnohem stabilnější nežli starší brzdiče. Koloběžka dokáže díky inovacím zabrzdit opravdu na pár metrech. Pro zvýšení brzdného účinku jsou nově použity destičky se sportovní směsí. Výhodou je mnohem delší životnost nežli u předchozí směsi, nevýhodou je občasné pískání od brzd.

Ostatní

Tento model má obuté značkové 11,5" terénní pneumatiky CST. Tyto pneumatiky ocení uživatel především při přejíždění nerovností na silnicicích či při jízdě mimo asfaltové silnice.

Doporučujeme zvážit přikoupení originálních doplňků - příslušenství. Např. jízda s odnímatelným sedlem zvyšuje komfort a pocit bezpečí při manévrování. Je výškově nastavitelné a je použitelné i pro vyšší osoby. Doporučujeme i kryt převodovky, který eliminuje možnost přeseknutí řemenu od odskočeného kamínku z vozovky.

Pro uskladnění či převoz lze koloběžku jednoduše a rychle složit pouhým stlačením páky

Všechny koloběžky jsou před prodejem odborně seřízeny, jsou provedeny tyto úkony:

  • první start motoru a seřízení spalování (karburátoru)
  • kontrola / dotažení řemenů převodovky
  • napnutí / promazání řetězu
  • seřízení brzd
  • seřízení předního odpružení a jeho součástí
  • kontrola / dofuk pneu na předepsané hodnoty
  • kontrolní jízda 
  • celková kontrola funkčnosti všech součástí

Technické inovace modelu XG09 MAXI:

  • zesílená konstrukce - přední vidlice, bočnice předního odpružení
  • dvě přední pružiny s nastavením tuhosti
  • inovovaný skládací systém
  • inovovaná řemenová převodovka
  • brzdové kotouče se samochladícím efektem
  • sportovní brzdové páčky s integrovanými závity pro možnost instalace zpětných zrcátek

Provoz na komunikacích

Koloběžka s pomocným motorem (tj.koloběžka, která je dodatečně osazena motorem a je možné jí provozovat i bez použití motoru odstrkováním) může být použita na komunikacích pokud vyhovuje vyhlášce MDČR č. 341/2014 Sb, příloha 12 (zařazeno do skupiny jízdní kola, tzn. provoz bez ŘP, bez povinného ručení a RZ). Aby směla koloběžka s pomocným motorem na komunikace, nesmí být její výkon vyšší jak 1kW a její max. rychlost nesmí přesáhnout 25 km/h.

Pokud máte zájem o koupi motokoloběžky, která plně vyhovuje dané vyhlášce, nabízíme odbornou úpravu Street legal. Ta spočívá v nastavení koloběžky na vyhláškou předepsané parametry.

UPOZORNĚNÍ - Úpravu nelze aplikovat na motory s obsahem převyšujícím 50 ccm !

Max. nosnost 120 kg
Doporučené max.zatížení do 105 kg
Max. rychlost cca. 52 km/h
Max. rychlost úprava "Street Legal" nelze aplikovat u motorů nad 50 ccm
Počet rychlostí 1
Motor vzduchem chlazený dvoudobý jednoválec 
Zdvihový objem 71,5 ccm 
Výkon motoru 2,2 kW
Výkon motoru úprava "Street Legal" nelze aplikovat u motorů nad 50 ccm
Karburátor sportovní s membránovým čerpadlem 
Vzduchový filtr uzavřený
Palivo Natural 95 + syntetický 2T olej  (poměr 30:1)
Objem nádrže 1 litr
Dojezd 25-35 km 
Startování ruční 
Spojka automatická - odstředivá 
Přední odpružení dvojité
Brzdy kotoučové (přední i zadní) 
Pneumatiky 11,5'' terénní CST
Přenos síly řemenová převodovka + řetěz 
Skládací systém ano - patent ''P-DESIGN USA'' 
Řídítka široká, nastavitelná (typ BMX) 
Barva černá, stříbrný stoupák 
Odnímatelné sedlo ano (za příplatek 490 Kč) 
Hmotnost (bez náplní) 27 kg 
Rozměry (D x Š x V) 125 x 38 x 115 (52) cm 
Rozměry krabice (D x Š x V) 119 x 44 x 50 cm
Záruka - spotřebitel 24 měsíců 
Záruka - firma/podnikatel 12 měsíců 
mxc_5807_--_2000525094mxc_5802_--_1522695625mxc_5811_--_159076547mxc_5810_--_1781197227mxc_5829_--_1836629138mxc_5831_--_345638360mxc_5835_474992860mxc_5813_--_929510439mxc_5818_--_881420087mxc_5827_--_1972039747mxc_5837_27615843

Podobné produkty

FaLang translation system by Faboba