Skladem Skladem skladem posledni kusy Poslední kusy skladem neni Není skladem

Cruiser 1900 sedlo - předváděcí

SklademSkladem
16 800 Kč
Cena bez DPH:
13 884 Kč

Předváděcí model. Velmi dobrý stav, seřízeno, vyčištěno. Odnímatelné sedlo v ceně. Záruka 6 měsíců na skrytou závadu. Určeno k osobní koupi na prodejně (příp.dle dohody)

Doplňky

  • Popis
  • Technické údaje
  • Obrázky

 

Více o modelu Nitro scooters Cruiser 1900

Modelová řada Cruiser vychází konstrukčně z řady XE1200, ale jsou použity jiné zásadní komponenty - bezkartáčový motor a řidicí jednotka pro bezkartáčové motory.

Modely Cruiser 1900 používají motory o výkonu 1600W. Pro zvýšení celkového výkonu instalujeme námi vyvinutou silnější řidicí jednotku, která dokáže vytvořit výsledný změřený výkon 1900W!

Bezkartáčové motory mají tyto přednosti:

  • lepší charakteristika točivého momentu k rychlosti
  • vysoká dynamická reakce
  • vysoká účinnost (cca. 95% !!!)
  • dlouhá životnost

* - dojezd až 28 km / 1 nabití při váhovém zatížení +/- 80 kg a při použití ECO režimu v rovinatém terénu

LED osvětlení

Všechny elektrické koloběžky Cruiser 1900 jsou nabízeny s integrovaným předním a zadním LED světlem. Integrované osvětlení značně zvyšuje bezpečnost při jízdě.

Osvětlení je napájeno z baterií koloběžky, avšak díky technologii LED diod je spotřeba prakticky nulová. Osvětlení lze případně vypnout.

Pneumatiky - výběr ze dvou typů

Tento model nabízíme na dvou typech pneumatik značky CST (přední výrobce pneumatik pro čtyřkolky).

A L L R O A D  -  všestranné 11,5" pneumatiky značky CST s duší (vhodné pro uživatele, kteří jezdí i mimo silnice) - nejprodávanější typ pneumatik

C I T Y silniční 11" pneumatiky značky CST s duší (pro jízdy na rovném městském povrchu)

Akcelerátor

Kapacitu baterií zobrazuje přehledný LED panel umístěný vedle akcelerátoru (plynu), který se nachází na pravé rukojeti.

3 barevné diody zobrazují aktuální stav baterií a díky tomu lze odhadnout jaký má koloběžka před sebou dojezd. Pro rozjezd pouze lehce otočíte rukojetí směrem k sobě a koloběžka se plynule dá do pohybu.

Rekuperace

Pojem rekuperace se nejčastěji skloňuje ve spojitosti se závody Formule 1 pod názvem KERS - Kinetic Energy Recovery System.

Rekuperace se aktivuje po sepnutí brzdové páčky. Motor začne přibrzďovat a tím se vytváří energie, kterou motor navrací přes řidicí jednotku do baterie. Účinnost je cca. 4 - 5%. Nelze tedy předpokládat, že díky systému Rekuperace lze navýšit dojezd o více jak přibližně 2-3 km.

Výhodou rekuperace je nejen úspora energie, ale také prodloužení životnosti baterie a brzdového systému.

Hlavní výhody:

  • prodloužení dojezdu zejména v členitém terénu
  • progresivní nárůst brzdné síly v závislosti na rychlosti vozidla
  • odlehčení brzdovému systému - snížené opotřebení brzd
  • snížení rizika pod-vybití akumulátorů

Upozorňujeme, že se na trhu objevil subjekt, který uvádí u svého výrobku nesmyslně účinou rekuperaci (60%). Takto vysoká rekuperace není v žádném případě možná u elektrokoloběžek ani u elektroskutrů...

Odpružení koloběžky

Tento model je vybaven jak předním tak zadním odpružením. Přední pružina má funkci nastavení tuhosti. Toto je doplněno masivními bočnicemi a námi vyvinutým systémem vahadlového pružení pomocí ložisek. Starý systém (uložení napevno), který se stále u neznačkových koloběžek objevuje, byl velmi problematický.

Tento nový systém (založený na principu uložení v ložiscích) nevyžaduje žádné dotahování jistících šroubů, výsledkem je sametově lehký chod pružení!

Zadní kloubové odpružení je zajištěno dvěmi mohutnými pružinami pro získání maximálního jízdního komfortu na nerovnostech. I zde lze nastavit tuhost pružení.

Brzdy & řídítka

Široká racingová řídítka jsou základním předpokladem pro snadné ovládání koloběžky ve vyšších rychlostech. Pro zvýšení bezpečí je na řídítkách BMX obal s měkčeným podkladem. Řídítka lze v případě potřeby snížit o pár centimetrů.

Pravou rukou ovládáme páčku plynu (akcelerátor) a zároveň i páčku přední brzdy (stejně jako je to u motocyklů). Levou rukou ovládáme páčku zadní brzdy. Kdo je více zvyklý na systém umístění brzd jako na jízdním kole, rádi provedeme tuto úpravu zdarma.

Brzdový systém každým rokem vylepšujeme. Současné modely nabízíme již výhradně s kvalitními cyklobrzdiči, nerezovými kotouči a tahu odolnými sportovními páčkami. Cyklobrzdiče mají jednoduchý systém seřízení a jsou mnohem stabilnější nežli starší typy brzdičů. Koloběžka dokáže díky inovacím zabrzdit opravdu na pár metrech. Pro zvýšení brzdného účinku jsou intsalovány destičky tvrdší směsy.

Brzdové páčky mají z výroby integrované závity pro možnost instalace originálních zpětných zrcátek Nitro scooters, které značně přispívají k bezpečné jízdě v provozu.

Ostatní - odnímatelné sedlo, složení koloběžky ...

Hodně nám bylo vytýkáno, že za sedlovou tyč nelze koloběžku uchytit pro zvednutí a že se sedlová tyč po nějaké době začně kývat. Na základě potřeb zákazníků jsme s výrobcem zapracovali na unikátním a poměrně nákladném systému ukotvení sedlové tyče do koloběžky. Výsledkem je sofistikovaný systém (použitý výhradně u naší značky!), kdy se tyč sedla zasune do koloběžky a dojde k zaklapnutí do aretovacího systému. Sedlo se díky tomuto uchycení při jízdě ani nepohne. Pro vyjmutí sedlové tyče sešlápneme aretovací páku nohou a sedlo vyjmeme.

Dalším bodem je napínání řetězu. Zde nám bylo také často výtýkáno, že je nutné řetěz často dotahovat. Inovace přináší zcela unikátní systém napínání řetězu, který používá znovu pouze naše značka na českém trhu.

Doporučuje použivání koloběžek s instalovaným sedlem. Jízda se sedlem zvyšuje komfort z jízdy a pocit bezpečí při manévrování. Je výškově nastavitelné a je použitelné i pro vyšší osoby.

Pro zvýšení bezpečnosti jízdy má každá naše koloběžka z výroby namontovaný zvoneček.

Pro uskladnění či převoz lze koloběžku jednoduše a rychle složit pouhým stlačením páky. Toto vyžaduje pouhých pár vteřin. Koloběžku lze díky možnosti složení naložit do kufru auta a jednoduše transportovat.

Pro snadnější manipulaci s koloběžkou lze baterie jednoduše z koloběžky vyjmout. Jsou uloženy v textilním vaku a ke koloběžce je sada baterií připevněna jedním kabelem s konektorem.

Jako náhradní díl si můžete pak zakoupit externí nabíjecí kabel, který dovolí nabíjet sadu baterií mimo koloběžku.

Všechny koloběžky jsou před prodejem odborně seřízeny, jsou provedeny tyto úkony:

  • kontrola správného chodu/výkonu motoru
  • napnutí / promazání řetězu
  • seřízení a kontrola brzdového systému
  • seřízení předního odpružení vč. kontroly přepěťové matice
  • seřízení zadního kloubového odpružení
  • kontrola tlaku pneumatik
  • kontrola funkčnosti LED panelu a odezvy akcelerátoru
  • kontrola správné funkčnosti řidicí jednotky
  • kontrola osvětlení a funkčnosti brzdového světla atd.

Technické inovace modelu Cruiser 1900:

  • zesílená konstrukce
  • nová přední pružina s delší životností
  • přední vahadlové odpružení uloženo v ložiskách - lehký chod!
  • inovovaný skládací systém
  • nová řidicí jednotka - typ BLDC s ochrannou přetížení
  • nový systém Rekuperace
  • premiové baterie pro delší dojezd
  • inovované cyklo brzdiče značky J.A.K. - minimální potřeba seřizování
  • nová kompaktní rychlo nabíječka



Provoz na komunikacích

Koloběžka s pomocným motorem (tj.koloběžka, která je dodatečně osazena motorem a je možné jí provozovat i bez použití motoru odstrkováním) může být použita na komunikacích pokud vyhovuje vyhlášce MDČR č. 341/2014 Sb, příloha 12 (zařazeno do skupiny jízdní kola, tzn. provoz bez ŘP, bez povinného ručení a RZ). Aby směla koloběžka s pomocným motorem na komunikace, nesmí být její výkon vyšší jak 1kW a její max. rychlost nesmí přesáhnout 25 km/h.

Pokud máte zájem o koupi motokoloběžky, která plně vyhovuje dané vyhlášce, nabízíme odbornou úpravu Street legal. Ta spočívá v nastavení koloběžky na vyhláškou předepsané parametry - u tohoto modelu se jedná o snížení maximální rychlosti na 25 km/h, výkon je snížen na necelých 1000W.

Výňatek z nového zákona č.341/2014Sb.,

Příloha č. 12 k vyhlášce č. 341/2014 Sb., Odstavec C, body 8 a 9:

 

C) Technické požadavky na výbavu jízdních kol, potahových vozidel a ručních vozíků:

8. Jízdní kolo může být vybaveno dodatečně pomocným motorkem, jestliže

a) bude nadále zachován původní charakter jízdního kola podle bodu 1 a 2,

b) pomocný motorek bude přiměřeně plnit podmínky ustanovení § 19 zákona,

c) jeho výkon nepřesáhne 1 kW,

d) v případě použití spalovacího motoru, nebude mít takový motor objem válce nebo válců větší než 50 cm3,

e) maximální konstrukční rychlost nebude vyšší než 25 km.h-1 a

f) montáž pohonného systému - motor, nádrž paliva nebo akumulátor na jízdní kolo, si nevyžádá zásah na jeho nosných částech.

Pokud vozidlo splňuje všechny výše uvedené požadavky, považuje se pro potřeby této vyhlášky nadále za jízdní kolo.

9. Pro účely této vyhlášky se jízdním kolem rozumí i tříkolky a vícekolky, stejně jako vícesedadlová jízdní kola - tandemy a jim podobná vozidla poháněná lidskou silou a určená i k provozu na pozemních komunikacích, jako například koloběžky.

Max.nosnost 120 kg
Doporučené max.zatížení do 110 kg
Max.rychlost 45 km/h
Max.rychlost Super ECO mode 25 km/h
Max.výkon 1900W
Max.výkon Super ECO mode cca. 800W
Dojezd na 1 nabití (plný výkon) do 18 km *
Dojezd v Super ECO modu do 28 km *
Max.otáčky motoru 4250 RPM
Baterie 4x12V 12Ah (576Wh) - olověné
Indikace stavu baterií ano - na LED panelu akcelerátoru
Doba dobíjení 6 - 8 hodin
Nabíječka ano - součástí koloběžky 
Přední/zadní LED světlo ano
Zadní brzdové světlo ano
Aktivace/vypínání klíčkem ano
Přední odpružení ano, nastavitelná tuhost pružení
Zadní odpružení ano, nastavitelná tuhost pružení
Brzdy kotoučové
Pneumatiky 11,5" s terénním vzorkem / 11" silniční, značka CST
Řídítka široká, výškově stavitelná (typ BMX)
Skládací systém ano - patent ''P-DESIGN USA'' 
Odnímatelné sedlo ano (lze přikoupit)
Barva černá
Hmotnost koloběžky vč.baterií cca. 45 kg
Hmotnost sady baterií cca. 17,6 kg
Rozměry (D x Š x V) 122 x 35 x 114(47) cm
Rozměry krabice (D x Š x V) 125 x 34 x 50 cm
Záruka - spotřebitel 24 měsíců, 5-letá záruka na motor
Záruka - firma, podnikatel 12 měsíců
* Poznámka dojezd je ovlivněn váhou jezdce a profilem trasy
FaLang translation system by Faboba