Servis

Naše firma provádí záruční i mimozáruční servis POUZE pro výrobky značky Nitro scooters.

 

Záruční servis

 

Místem plnění záruky je naše provozovna - Nitro scooters, U Větrníku 2034/3, Praha 6. Koloběžku můžete doručit osobně (v naší otevírací době) či jí zaslat přepravní službou - nejlépe skrze www.DPD.cz či www.PPL.cz. Upozorňujeme, že koloběžky, které nejsou dostatečně zabaleny přijedou většinou v poškozeném stavu.

 

Pro vyřízení záruční opravy je nutné předložit originál Záručního listu (nikoliv kopii) a k němu připojený popis závady a kontakt. Při absenci Záručního listu se jedná o plně placenou opravu.

 

Záruční opravy jsou prováděny přednostně. Po vyřízení opravy Vás kontaktujeme pro vyzvednutí koloběžky.

 

UPOZORŇUJEME, ŽE SILNĚ ZNEČIŠTĚNÉ MOTOKOLOBĚŽKY NEPŘIJMEME DO OPRAVY!


Při nevyzvednutí výrobku ze servisu do 30 dní od SMS či telefonické výzvy u dokončené opravě je účtován skladovací poplatek ve výši 300 Kč za každý započatý měsíc.

 

 

Pozáruční (mimozáruční) servis

 

Naše firma poskytuje i pozáruční (mimozáruční) servis. Koloběžku můžete doručit osobně či jí zaslat přepravní službou - nejlépe skrze www.DPD.cz či www.PPL.cz. Upozorňujeme, že koloběžky, které nejsou dostatečně zabaleny obvykle přijedou v poškozeném stavu.

 

Pro vyřízení opravy je nutné připojit popis závady a kontakt.

 

Po vyřízení opravy Vás kontaktujeme pro vyzvednutí koloběžky. Ceník náhradních dílů naleznete na našem webu.

 

UPOZORŇUJEME, ŽE SILNĚ ZNEČIŠTĚNÉ MOTOKOLOBĚŽKY NEPŘIJMEME DO OPRAVY!


Při nevyzvednutí výrobku ze servisu do 30 dní od SMS či telefonické výzvy u dokončené opravě je účtován skladovací poplatek ve výši 300 Kč za každý započatý měsíc.

 

FaLang translation system by Faboba