fbpx

Skladem Skladem  skladem posledni kusy Dochází  skladem neni Vyprodáno

<< Předchozí zbožíDalší zboží >>

Cruiser 1900 Plus LiFePo4

SklademSkladem
31 017 Kč 36 490 Kč
Ušetříte: 5 473 Kč
Cena bez DPH:
25 634 Kč
Essox kalkulačka:
Essox kalkulačka splátek

Max.výkon 1900W
Max.rychlost 45 km/h
Nosnost do 120 kg
Dojezd do 50 km*
Baterie 48V 20Ah
Pneu (ø) 11,5" 28cm
Odpružení ano | ano
Sedlo ano

Příslušenství

  • Popis
  • Technické údaje
  • Obrázky
  • Příslušenství
  • Recenze
  • Náhradní díly

Elektro koloběžka Cruiser 1900 Plus LiFePo4 vč. sedla

Představujeme novou generaci jedné z našich nejprodávanějších koloběžek! Tento model patří k nejspolehlivějším e-koloběžkám na trhu - zcela minimální poruchovost, zcela minimální potřeba údržby, skvělé jízdní vlastnosti! Nelze srovnávat s podobně vypadajícími low-end koloběžkami staré koncepce!

Modelová řada Cruiser vychází konstrukčně z řady XE1200, ale zde je použit silný bezkartáčový motor. Modely Cruiser 1900 jsou osazeny motory o nominálním výkonu 1600W. Pro zvýšení špičkového výkonu instalujeme sportovní řidicí jednotku, která garantuje špičkový výkon až 1900W! Vyšší výkon oceníte při akceleraci či při výjezdech kopců!


Více o "Cruiser 1900 Plus LiFePo4"

LiFePo4 baterie nové generace

Vybraný model koloběžky je dodáván s novým typem LiFePo4 baterie o hodnotách 48V 20Ah s kapacitou 960Wh. V současné chvíli dodáváme baterie v novém provedení s hlíníkovým obalem, velkou 100A pojistkou a komunikačním portem pro možnost balancování baterií (případně i svépomocí).

Vysoká kapacita baterie v kombinaci s bezkartáčovým motorem zajišťuje jeden z nejdelších dojezdů naší nabídky. Dojezd elektrické koloběžky ovlivňuje především kapacita baterie. Při jízdě na Eco režimy (klesne výkon a maximální rychlost) lze s touto baterií překonat hranici 45-50 km.

LED osvětlení

Všechny elektrické koloběžky Cruiser 1900 jsou nabízeny s integrovaným předním a zadním LED světlem. Integrované osvětlení značně zvyšuje bezpečnost při jízdě.

Osvětlení je napájeno z baterií koloběžky, avšak díky technologii LED diod je spotřeba prakticky nulová. Osvětlení lze případně vypnout.

Pneumatiky

Tento model nabízíme na nejoblíbenějším typu pneumatik od renomované značky CST - 11,5" Allroad (všestranné pneumatiky s duší vhodné pro uživatele, kteří jezdí i mimo silnice). Na přání lze dodat se silničními pneumatikami "City".

Akcelerátor

Kapacitu baterií zobrazuje přehledný LED panel umístěný vedle akcelerátoru (plynu), který se nachází na pravé rukojeti.

3 barevné diody zobrazují aktuální stav baterií a díky tomu lze odhadnout jaký má koloběžka před sebou dojezd. Pro rozjezd pouze lehce otočíte rukojetí směrem k sobě a koloběžka se plynule dá do pohybu.

Motor & Rekuperace

Pojem rekuperace se nejčastěji skloňuje ve spojitosti se závody Formule 1 pod názvem KERS - Kinetic Energy Recovery System.

Rekuperace se aktivuje po sepnutí brzdové páčky. Motor začne přibrzďovat a tím se vytváří energie, kterou motor navrací přes řidicí jednotku do baterie. Účinnost je cca. 4 - 5%. Nelze tedy předpokládat, že díky systému Rekuperace lze navýšit dojezd o více jak přibližně 2-3 km.

Výhodou rekuperace je nejen úspora energie, ale také prodloužení životnosti baterie a brzdového systému.

Upozorňujeme, že se na trhu objevují subjekty, které uvádí nesmyslné účinosti rekuperace (až 60%). Takto vysoká rekuperace není v žádném případě možná u elektrokoloběžek ani u elektroskutrů..

Inovované odpružení celé koloběžky

Tento model je vybaven jak předním tak zadním odpružením. Významnou inovací je přidání další pružiny do přední nápravy. Výsledkem je dokonalejší odpružení se zvýšenou bezpečností. Pružiny doplňují masivní bočnice v kombinaci s námi vyvinutým systémem vahadlového pružení pomocí ložisek. Starý systém (uložení napevno), který se stále u neznačkových koloběžek objevuje, byl velmi problematický.

Tento nový systém (založený na principu uložení v ložiscích) nevyžaduje žádné dotahování jistících šroubů, výsledkem je sametově lehký chod pružení! Tuhost předních pružin lze nastavit dle potřeb uživatele (od měkkého chodu po tužší).

Zadní kloubové odpružení je zajištěno dvěmi mohutnými pružinami pro získání maximálního jízdního komfortu na nerovnostech. I zde lze nastavit tuhost pružení.

Brzdy & řídítka

Široká racingová řídítka jsou základním předpokladem pro snadné ovládání koloběžky ve vyšších rychlostech. Pro zvýšení bezpečí je na řídítkách BMX obal s měkčeným podkladem. Řídítka lze v případě potřeby snížit o pár centimetrů.

Pravou rukou ovládáme páčku plynu (akcelerátor) a zároveň i páčku přední brzdy (stejně jako je to u motocyklů). Levou rukou ovládáme páčku zadní brzdy. Kdo je více zvyklý na systém umístění brzd jako na jízdním kole, rádi provedeme tuto úpravu zdarma.

Brzdový systém každým rokem vylepšujeme. Současné modely nabízíme již výhradně s kvalitními cyklobrzdiči, nerezovými kotouči a tahu odolnými sportovními páčkami. Cyklobrzdiče mají jednoduchý systém seřízení a jsou mnohem stabilnější nežli starší typy brzdičů. Koloběžka dokáže díky inovacím zabrzdit opravdu na pár metrech. Pro zvýšení brzdného účinku jsou intsalovány destičky tvrdší směsy.

Brzdové páčky mají z výroby integrované závity pro možnost instalace originálních zpětných zrcátek Nitro scooters, které značně přispívají k bezpečné jízdě v provozu.

Ostatní - odnímatelné sedlo, složení koloběžky ...

Řada Cruiser využívá nový sofistikovaný systém, kdy se tyč sedla zasune do koloběžky a dojde k zaklapnutí do aretovacího systému. Sedlo se díky tomuto uchycení při jízdě ani nepohne. Pro vyjmutí sedlové tyče sešlápneme aretovací páku nohou a sedlo vyjmeme.

Doporučujeme použivání koloběžek s instalovaným sedlem. Jízda se sedlem zvyšuje komfort z jízdy a pocit bezpečí při manévrování. Je výškově nastavitelné a je použitelné i pro vyšší osoby.

Pro zvýšení bezpečnosti jízdy má každá naše koloběžka z výroby namontovaný zvoneček.

Pro uskladnění či převoz lze koloběžku jednoduše a rychle složit pouhým stlačením páky. Toto vyžaduje pouhých pár vteřin. Koloběžku lze díky možnosti složení naložit do kufru auta a jednoduše transportovat.

Pro snadnější manipulaci s koloběžkou lze baterie jednoduše z koloběžky vyjmout. Jsou uloženy v textilním vaku a ke koloběžce je sada baterií připevněna jedním kabelem s konektorem.

Jako náhradní díl si můžete pak zakoupit externí nabíjecí kabel, který dovolí nabíjet sadu baterií mimo koloběžku.

Technické inovace řady Cruiser 1900 Plus LiFePo4:

  • nové dvojité přední odpružení s vyšší nosností
  • nový systém napínání řetězu
  • nový systém uchycení sedlové tyče v koloběžce
  • přední vahadlové odpružení uloženo v ložiskách
  • inovované prvky skládacího systému
  • nová řidicí jednotka s 3 režimy výkonu
  • premiové LiFePo4 baterie pro delší dojezd a životnost
  • nová kompaktní rychlo nabíječka

Originální příslušenství Nitro scooters

K Vaší koloběžce si můžete doobjednat širokou škálu příslušenství. Mezi nejpopulárnější patří přední blatník, zpětná zrcátka, přilba či třeba olej na řetězy.

Provoz na komunikacích - jak je to s vyhláškou

Vyhláška MD č. 153/2023 Sb (příloha 8) povoluje použití e-koloběžky na komunikacích v případě, kdy je max. rychlost 25 km/h a výkon je do 1000W (1kW). Pokud má koloběžka vyšší parametry, nesmí do provozu.

Modely, které vyhovují vyhlášce značíme zkratkami "SL" a "SLHC" v názvi modelu (např. XE1200 Plus SLHC, Monster 1000 Ultra SL). Tento model vyhovuje vyhlášce MD!

Další možností jak legálně používat koloběžku je koupě modelu s označením "EEC". Taková koloběžka je ve skupině elektro moped. Při koupi od nás obdržíte EEC (CoC) list. Až budete chtít koloběžku registrovat, sjednáte si povinné ručení (velmi levná pojistka) a zajdete na úřad. První technická kontrola až po 6 letech od registrace a pak vždy po 4 letech. Stejně jako u motocyklů.

* Maximální udávaný dojezd při hmotnosti jezdce 75 kg. Jízda na rovinatém terénu s průměrnou rychlosti 15-18 km/h s aktivovaným Super Eco režimem. Venkovní teplota mezi 15-24 °C. Plně nabitá nová baterie. Při vyšším zatížení a/nebo využití Turbo režimu se dojezd snižuje.

PŘI KOUPI 2 A VÍCE KOLOBĚŽEK
VÁM UDĚLÁME VÝHODNOU NABÍDKU.

Máte poptávku? Napište nám

Proč si vybrat Nitro scooters

Specializace výhradně na elektrokoloběžky od roku 2007

> nabízíme kvalitní výrobky pod vlastní značkou
> nevěnujeme se jiným činnostem
> své výrobky známe do šroubku
> naprostá profesionalita v oboru

Používáme kvalitní komponenty

> řídící jednotky poslední generace
> kvalitní baterie
> hydraulické i lankové cyklo brzdy
> kvalitní motory
> robustní konstrukce
> moderní nabíječky

Rychlé dodání

> dodání obvykle do 2 prac. dní od objednávky
> zboží si můžete vyzkoušet/zakoupit na naší prodejně

Možnost zakoupení jakéhokoliv náhradního dílu či doplňku

> máme nejširší nabídku náhradních dílů v EU
> dlouhodobě až 95% dílů vždy skladem
> široká nabídka originálního příslušenství

Model "Cruiser 1900 Plus" vyhrál 1. místo v nezávislém testu elektrokoloběžek - https://www.testado.cz/nejlepsi-terenni-elektrokolobezky/

Max.nosnost 120 kg
Doporučené max.zatížení do 115 kg
Max.rychlost 45 km/h
Max.rychlost ECO mode 25 km/h
Max.výkon 1900W
Max.výkon Super ECO mode cca. 1000W
Dojezd na 1 nabití (plný výkon) do 28 km *
Dojezd (Super Eco režim) do 50 km *
Max.otáčky motoru 4650 RPM
Baterie 48V20Ah LiFePo4 (960Wh)
Indikace stavu baterií ano - na LED panelu akcelerátoru
Doba dobíjení 8-12 hodin (2A nab.)
Nabíječka ano - součástí koloběžky 
Přední/zadní LED světlo ano
Zadní brzdové světlo ano
Aktivace/vypínání klíčkem ano
Přední odpružení ano - dvojité, nastavitelná tuhost pružení
Zadní odpružení ano, nastavitelná tuhost pružení
Brzdy kotoučové
Pneumatiky 11,5" terénní vzorek, značka CST
Řídítka široká, výškově stavitelná (typ BMX)
Skládací systém ano - patent ''P-DESIGN USA'' 
Odnímatelné sedlo ano v ceně
Barva černá
Hmotnost koloběžky vč.baterií cca. 39 kg
Hmotnost sady baterií cca. 8,4 kg
Rozměry (D x Š x V) 120 x 34 x 113(47) cm
Rozměry krabice (D x Š x V) 125 x 34 x 50 cm
Záruka - spotřebitel 24 měsíců
Záruka - firma, podnikatel 12 měsíců
* Poznámka dojezd je ovlivněn váhou jezdce a profilem trasy
Seznam hodnocení
5 1 4
mám Cruser 1900 s baterií lithiovou 20Ah. dojedu přibližně 40 km na jedno nabití, to jsme nečekal. Děkuju za doporučení místo olověné verze.
Jediné co bych asi zatím vytknul je potřeba hlídat napnutí řetěz a taky to celkem žere destičky. Až budete mít silný motor v zadním kole s výkonem aspon 2kW dejte vědět, mám zájem :)))
R.Hrubeš, Strakonice
5 1 5
Jsem s vaším výrobkem nadmíru spokojen. Jezdím prakticky denně, když to počřasi dovolí. Mám ujeto okolo 1200 km a kromě destiček a řetězu jsem zatím neměnil nic! Jsem s pozdravem Maier, Hradec Králové
5 1 5
Dobrý den,

mám dotaz nebo radu. chtěl bych na Cruiser 1900 tachometr co mě doporučíte? Jinak jsem zatím spokojen, překvapilo mě jaký má výkon.
5 1 4
Plusy
+ dojel jsem včera nový rekord na 1 nabití (42 km především na Eco režim vyhlídkovou pohodičku, ale i tak mě to překvapilo)
+ zdvojené přední i zadní odpružení se rozhodně šikne
+ rychlé dobití baterie s rychlonabíječkou
+ mnohem menší péče o baterii než při olověné (vyzkoušeno starším model XE800)

Minusy
- i přes lithiové baterie je celková hmotnost vysoká (alespon pro mě)
- životnost destiček je slabší

Závěrem má to nějaké ty mouchy, ale suma sumarum jsem celkem spokojeny, zatím. Adam Mejzak, Kladno
Celkové hodnocení 4.5/5 z počtu recenzí: 4
<< Předchozí zbožíDalší zboží >>